Populära tårtor! :)

Publicerat: 2011-12-21 Kl: 10:38:00 | I kategori: Tårtbakning


Har fått så sjukt fina kommentarer om mina tårtor från folk som smakat och folk som bara sett dom. Det värmer i hjärtat och jag är så glad att folk tycker om det jag gör. Nu kan jag verkligen sträcka på ryggen och le lite extra idag då jag sett alla fina kommentarer om mina två senaste Hello Kitty tårtor! Detta är några av alla kommentarer:

"Vilken otroligt fin tårta"

"Alla Älskade Tårtorna!!!!"

"Goda och vackra! Tack Jennifer! Tusen tusen tack !!! Love ya!"

"Du är ju bara så grym Jennifer"

"Som vanligt när man ser dina vacra tårtor så finner jag inga ord!!! Sååååååå grymt fina"


"Mästare!!!!!"

"Vacker! Alla älskade den! Kändes fint att ställa fram"

"Och god... den var ljuvligt god :P"

"Gud vad fin!! Så söt lilla Kitty :D"

"Du är så duktig Jenna, keep up the good work :D"


Tack alla gulliga för era kommentarer! Snart kommer ytterligare en tårta att verkställas! Det var min kollega som beställde dessa tårtor och det blev en hel tårta över! Som hon skulle plocka med sig till jobbet, så alla får provsmaka. Jag måste såklart gå dit för och prova den nya kombinationen :D


Kommentarer
Postat av: Jessie

Du ÄR ju duktig :D

Och nu blev jag sugen på tårta bara för det :)

2011-12-21 @ 13:26:54
URL: http://Sarakechi.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Tack söta du! :) <3

2011-12-21 @ 14:38:03
Postat av: Mimmi

Du borde öppna ett tårtbageri i Stockholm, det måste du göra. Du är superduktig. För 10 år sedan gick jag på en tårtkurs i Göteborg i 2 dagar det var superkul. Då använde vi sugar paste och gjorde figurtårtor, det fanns inte så mycket på marnaden då, men nu tycks det finnas. Lycka till. Kram Mimmi

2011-12-21 @ 15:13:16
URL: http://hemmetarminvra.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Åh Mimmi, vad du är gullig!

Ja vi får väl se som sagt hur det blir med min legitimation, annars så kanske jag får satsa på bageri istället :)

Kram!

2011-12-21 @ 22:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0