En dag på stan!

Publicerat: 2011-01-29 Kl: 17:09:32 | I kategori: Allmänt


Förmiddagen spenderades inne i stan med Angelica, trevligt!
Är på jakt efter en mobil som ja ska ha över spjälsängen, och jag vill verkligen ha en speciell,.. men kan inte hitta den någonstans.. Får googla, och se om ja kan hitta någon i min smak som jag vill ha :)

Once upon A Time heter märket som gör dessa mobiler jag vill ha

Ser typ ut såhär i olika varianter, men verkar inte finna dessa förutom på nätet,.. måste googla lite å kolla om de går å köpa i någon affär här.

Hittade dock en jättesöt liten babygiraff på den nyöppnade butiken på gamla brogatan, barnbutiken.

Rycker man den i svansen så spelar den :) Supersöt!
Tänkte den kunde få bo i vagnen eller i sängen, Gaston tyckte dock att den var till honom! haha
Kommer inte bli lätt att kunna sära på bebis leksaker och Gastons leksaker.. de får helt enkelt dela syskonligt!

Ikväll blir det en bio med Angelica, en tjejfilm!

massa godis och popcorn! wieooO
Först ska vi käka någon middag, får se vad vi hittar på.

Anton är och spelar in deras nya skiva så han kommer nog hem ikväll, hoppas de går bra för dem.
Om ni vill lyssna på dem eller kika in vad de är för punk rockers, länkar jag dem The Civillains

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0