Skogspromenad

Publicerat: 2011-01-30 Kl: 11:27:54 | I kategori: Allmänt


I morse vaknade jag vid halv 9! Jisses, jag som brukar sova betydligt längre, men jag tror jag låg på pyret,
för det var som att ligga på en sten! Så upp å kissa, å kissa... fan gör inget annat!

Vinkade hejdå till kärleken som skulle iväg och fortsätta spela in skivan. Å så var det bara jag och mina pojkar kvar, Oliwer har börja gått ut igen, dock små promenader, så ligger han mest på filten ute på altanmöblerna.
Min underbara lilla katt! Anton säger jag är värsta hönsmamman åt honom,. men vad ska man göra. Oliwer har alltid, och då menar jag alltid kommit när man ropar in honom, visst ibland kan man få skrika 2 gånger ifall han är långt borta, men kommer han inte så blir jag skit orolig, och tror att det värsta har hänt. Att han ligger död någonstans, så han får inte vara ute när det är mörkt.... haha, jag vet!
Jag hittade honom instängd i grannens förråd en gång och hittade honom eftersom han svarade mig när jag ropade på honom, följde hans skrikande så jag hade tur att jag har en katt som svarar mig!

Nu är han dock ute, det är ju faktiskt ljust ute ;)


De andra pojkarna fick sig en skogspromenad med fullt ös!
Än så länge verkar Tex lilla tå härda ut, han har varit halt 2 gånger sen vi började aktivera honom lite mer.
Så känner att det går åt rätt håll iaf. Å när man ligger på 45kg.. *host så är de dags att skruva upp tempot och jag har även ställt honom på bantningsfoder. Funkar toppen, redan gått ner 1 kg! Så det är bra!

Nu tänkte ja hoppa in i duschen, och sen ut och kolla lite, behöver nya gardiner till köket, vill inte sätta upp sommargarninerna nu som sagt. Så tänkte iaf kika ifall de finns något som tilltalar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0