Tungt arbete idag,..

Publicerat: 2011-01-31 Kl: 20:19:28 | I kategori: Allmänt


Idag är jag helt slutkörd,..
Jag som känt mig så pigg och fit hela tiden! Men idag blev det lite jobbigt. Blev rätt stressigt på jobbet och istället för att ta det lugnt så stressar man upp sig, värre än vanligt! Känns som man inte alls har samma ork och är lika stresstålig, och Pyret där inne är snabb på att tala om när h*n tycker det räcker.
Hade jätteont i magen idag, och de värsta sammandragningar jag känt! Trodde fan ja skulle kräkas en sväng.
Vart lite rädd att bebis skulle titta ut genom skinnet, får faktiskt ta och lugna ner mig, men inte alltid så lätt att säga till då man ser att det är fullt upp. Men ska försöka sätta mig ner en sväng på eftermiddagen, bara ta det lugnt och andas lite. Måste nog göra det för det är inte så bra å köra slut på sig så som jag gör, det straffar sig på nätterna och kvällarna. Då kommer jag verkligen inte klara av att jobba så länge som jag har planerat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0