Fin vän!

Publicerat: 2011-07-29 Kl: 16:00:00 | I kategori: Allmänt


Jag blir så glad över att jag har träffat nya vänner! Det är så himla viktigt att man känner att man har någon vän som man tycker om och vill vara med. Jag har alltid haft mycket vänner runt om mig och det tackar jag alla mina fina vänner för! Sen spelar det ingen roll hur många vänner man har, det räcker med ett par som man vet alltid kommer finnas där. Jag har flera barndomsvänner där vi kanske inte hörs av så jätteofta, men båda parter vet att vi alltid finns där för varandra. När man väl ses så är det som att vi aldrig  varit ifrån varandra. Sen spelar det heller ingen roll hur länge man har känt en person för att kunna tycka om dem

Jag har lärt känna Elin som är Olles mamma så himla bra och det är som att vi alltid har känt varandra, det är så skönt att kunna vara med någon som delar ens tankar och åsikter som dessutom är i samma stadie i livet, en småbarnsmamma! Vi kan följa våra barns utveckling tillsammans och dela kunskap och glädje med varandra! Det är så det ska vara. Så ta tillfälle i akt och försök hitta eller ta upp en gammal vänskap med en vän! Det betyder så mycket och man vet att man aldrig står själv på jorden med en eller flera fina vänner runt om sig.


Kan man bli annat än glad när man får en sån här present?
"För att du är min vän"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0