Hela helgen!

Publicerat: 2011-07-11 Kl: 12:00:00 | I kategori: Allmänt


Har inte alls varit aktiv på datorn på hela helgen! Hoppas alla har det bra i semesteryran och i värmen! Själv håller jag på att dö av värmeslag.. usch och fy, men får inte klaga!

Fredagen var jag ute med Sofia min kära vän ifrån gymnasiumet! Vi bodde ihop i 2år och har inte sett varandra på över 1 år, vi tyckte det var dags! Så Li fick vara med pappa en stund på kvällen då jag & Sofia hamnade på Snaps inne i stan. Tog en dagens och det snurrade fan nästan direkt! Jisses! Usch, men det blev två glas till sen räckte det! Har inte alls samma sinne för att dricka mig full längre... Nu har man ett ansvar som mamma! :) Såklart att man kan ut å svira för det, men jag är nog inte riktigt redo för att släppa spärrarna ännu. Trevligt var det!  Vid 12 var jag trött som en gnu och åkte tillbaka ut till ön!

Lördagen åkte vi till Antons syster ute i Täby och grillade lite mat och hade det trevligt! Li sov knappt en blund och var vaken i princip heela dagen, när vi åkte hemmåt vid 11 tiden så tänkte vi iaf att hon sover i bilen... 5 minuter innan vi var hemma slocknade hon! Typiskt! Vaknade igen när vi plockade ur henne men hon somnade lika fort. Natten sov hon som en stock men vaknade som vanligt vid 6 tiden. Sen somnade vi om och sov till 9 :)

Söndagen så städade vi ur vårt förråd nere i källaren och har allt skräp på balkongen för att åka iväg och slänga det på tippen. Massa skit kan jag lova! :) Sen blev det en rensning i rabatten utanför oss så det höll vi på med hela kvällen. Fint blir det! Ska bara hitta något att plantera där ute, är lite sugen på dessa smultronjasmin eller vafan de heter. Vi får se helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0