Jobbmåndag!

Publicerat: 2011-07-11 Kl: 21:30:00 | I kategori: Allmänt


Idag var det jobb på förmiddagen! :) Det är faktiskt väldigt skönt att få komma iväg och arbeta litegranna, blanda nytta med nöje! Annika är på semester så jag tänkte det kan vara bra att hjälpa till inne på operation med Mari. Efter arbete åkte jag och handlade på Willys, en afterwork var inplanerad! Det bjöds på grillat, potatissallad, majs, sallad, chips, vitlöksbröd å tillbehör! Mums! * Vi blev nästan hela arbetslaget och ett par gamla kollegor! Jättetrevligt!





Är så glad att jag vågade flytta ut på Värmdö i tron om att jag kunde hitta ett arbete närmare. Å visst kunde jag det! Trivs så jättebra på mitt jobb så det är inte klokt! För mig är det småsaker som denna som gör att man kommer varandra närmare och i slutänden kan göra ett bättre jobb tillsammans!







För er som inte tror det så kan hon också grina som normala bebisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0