Långpromenad!

Publicerat: 2011-07-16 Kl: 18:34:18 | I kategori: Allmänt


Idag blev det en långpromenad med kära familjen! Gaston fick kuta efter en tennisboll flera gånger på färden så han var helt galet trött! Så skönt med en trött hund här hemma! Vi promenerade bort till plantagen och införskaffade oss två vita fina krukor som jag skall ha i köket. Har redan planterat min hjärta på tråd i en likadan kruka fast mindre, så tänkte passa på att flytta över mina vackra åretruntblommande (plast) blommor också! :)

Efter plantagen blev det en snabbis ner i vattnet för Gaston så han fick dricka lite å svalka av sig! Även fast det inte var speciellt varmt så tyckte han att det var skönt! Det är bara Texas som fattas så hade min familj varit hel. Saknar den lilla badkrukan som stod på land och väntade tills Gaston kom istället för att bada med honom.

Går inte en dag utan att jag tänker på min vackra vän som inte finns med oss längre. Gör ont i hjärtat men jag vet att han finns med mig. Men tanken på att jag aldrig mer får se in i hans vackra bruna ögon gör ont. Han har en stor plats i mitt hjärta som bara är till för honom. Min vackra Texmex...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0