Matlagning!

Publicerat: 2011-07-03 Kl: 20:12:00 | I kategori: Allmänt


När jag var och handlade passade jag även på att köpa mig några isblock som jag ska ha för att frysa in alla mina puréer. Fick tipset i en sån där folder från bvc, toppen ju! Nu funkar det ju verkligen perfekt som smakportion eftersom det inte går i så mkt mat i henne ännu. Sen får man ju frysa in det på annat vis.

Det blev lite morot, palsternacka och potatis. Dock så tog jag färskpotatis, vilket var ett big misstake! Det blev allvarligt talat som limm? Hallå vafan hände?.... Det gick absolut inte att äta, så det blir till att köpa riktig "mospotatis" i morgon och fylla upp blockerna. Hon fick prova morotspuréen idag och det verkade vara lite godare. Blandade även i pyttelite smör så det kanske gav en godare smak, vad vet jag :)




Tadaa! :) Nu känner jag mig som en riktig husmor!

Kommentarer
Postat av: Rita Säbom

Vad duktig du är!

Kul läsa din blogg!

2011-07-04 @ 12:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0