Vår shopping i Ullared

Publicerat: 2011-07-23 Kl: 15:20:00 | I kategori: Allmänt


Det fanns huur mkt som helst på ullared,.. Man kudne ha gått där i timmar, men vi hittade lite som vi handlade med oss hem. Mest blev det kläder till Li. Fanns både jättebilliga och kläder som kostar som i vanliga butiker.


Denna lilla leksak plockade hon på sig själv och höll i nästan hela vistelsen, så den fick följa med hem!


Ett stolskydd,.. dock passade det nog bättre med Ullareds egna stolar.. men får fixa till den lite så den passar vår.


Blev lite kraffs också


Kläder!


Dessa två munktröjjer kostade 19:- styck! Bra pris!


Har länge vela haft lampor inne i sovrummet men har tyckt att de kostat för mkt, 300/400:- styck men på Ullared hittade jag dessa 2 vackra för 119:- styck!


Hittade dock inga lampskärmar som jag gillade, men har hittat här hemma på Nacka fourm som jag vill ha så det får bli dom. Har lärt mig att bara handla de grejjer som jag verkligen vill ha,.. Det blir lätt att de aldrig används om man bara köper för att det är billigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0