Födelsedagsfirande!

Publicerat: 2011-06-12 Kl: 23:01:05 | I kategori: Allmänt


Idag har vi varit hos Jenny & Mange och kalasat lite för han fyller nämligen år den 13 juni, så det blev lite tårta och grillning i solen! Han fick en fatboy säck av oss som skramlade ihop! :) (den gröna)






Lillsmurfan sover sött i vagnen! :)

Fick även jag en överaskning av Antons släkt! De hade samlat ihop till en födelsedagspresent till mig! Fick ett presentkort i Nacka Forum, så det blir till att köpa mig något själv denna gång! :) Det var en order.. Ska verkligen försöka hitta något åt mig själv, men man blir lite snål när det numer gäller sig själv och sen är det roligare att handla åt liten! Vi får se vad jag hittar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0