Fredag...

Publicerat: 2011-06-10 Kl: 21:41:18 | I kategori: Allmänt


Förr längtade man efter fredagarna, nu är det som vilken dag som helst, egentligen känns det ännu värre nu då jag vet att Anton oftast jobbar å alla andra är med sina respektive. Men jag är ju med min dotter, inte fy skam det heller! Dock kan hon inte riktigt prata med mig som Anton kan men jag förstår henne dock alltför väl :)

Idag har vi verkligen inte gjort mycket.. Handlade kattmat på jobbet för det var slut, å åkte till granngårn för å köpa hundmat för Gastons mat var också slut å det fanns inget å beställa på jobbet. Så lite har vi varit ute iaf, sen tog vi en promenad ner till centrum å handlade lite jordgubbar och hälsade på pappa :) Mysigt att kunna jobba och vara ute hela dagen! Kallar jag lyx!

Det går bättre och bättre med antibiotikan för Li, hon blir inte lika sur längre, men det är inte alls kul! Hon gör grimaser, kanske inte så konstigt med tanke på att mjölk är de enda hon ätit! Men jag smakade på det och det smakar förjävligt! Så förstår henne,.. stakkars barn! 3 månader gammal och står redan på sin första antibiotika kur... Jävla smultronmärke... Tycker dock att det redan ser bättre ut! Har haft sorbactförband på samt Fucidin-hydrocortison salva på 2 ggr om dagen. Hoppas, hoppas det går bort! Fick inte provsvaret idag heller,.. De trodde ev att jag skulle hinna få det efter lunch idag, men tydligen inte, så de ringer väl på måndag. Får hoppas bara att det är rätt ab kur så man slipper starta om! Nu sover lillsmurfan och mamma inväntar pappa som jobbar. Sen om jag är vaken och orkar kanske de kan bli lite pappa & mamma tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0