Gaston i Tv4 nyhetsmorgon :)

Publicerat: 2011-06-28 Kl: 00:08:51 | I kategori: Allmänt


Här kan du titta på avsnittet där Gaston är med Toffe på Tv4 !
Han var superduktig och skötte sig fint! Inte alla vovvar som är så fina på tv inte! ;) Mammas lilla prins! Nu sover han gott här hemma utslagen på golvet!

Själv har jag jobbat idag och sen varit på gymmet å träffat min pt för att gå igenom ett program jag skall följa. Ska bli spännande! Hoppas jag orkar och tar tag i detta nu så jag kanske kan gå ner något kilo eller två! Ska verkligen försöka, kan inte se ut såhär längre! :) Dags för förändring! Hur gör de i hollywood? Pinnsmala direkt efter en förlossning.. deppigt värre! Men men, nu jäklar!




Kommentarer
Postat av: Daniel

Nahhh... Terror på tv :)

<3 <3 <3

2011-07-04 @ 13:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0