Jävla skit dag! Åska å regn..

Publicerat: 2011-06-21 Kl: 15:26:33 | I kategori: Allmänt


Idag har vi inte ens varit utanför dörren och klockan är snart halv 4! Helt otroligt, men skönt också! Oliwer kom in nyss när det pissade ner vatten och lilltutan sover på soffan. Nyss gick strömmen också, så då passade jag på att sortera lite räkningar å andra viktiga papper. Sedan länge tillbaka antecknar jag alla våra räkningar och utgifter i ett block, och det är superbra att göra för då får jag en översikt hur det ser ut den kommande månaden och hur mkt pengar vi får in och hur mkt som går ut. Toppen tycker jag!

Måste gå ner på worldclass och säga upp mitt gymkort som jag betalar 549! kronor i månaden för,.. skitdyrt tycker jag! Har varit där max 20 gånger... vilket absolut inte är värt för mig. Gick ner för att kolla vilka pass som finns också och det var inget som direkt lockade mig och de som lockade mig var helt fel tider i mitt liv.
Sedan har jag även sagt upp en försäkring på våra mobilelefoner som jag betalar 748:- i kvartalet för! När jag dessutom har en drulleförsäkring som jag står och betalar för varje månad, pucko jag är! Så det finns pengar att spara om man bara ser över sina utgifter! :)



Idag kom även korten som jag har beställt! WihoO! Så nu ska de in i ramar och upp på väggen, sen ska vi även gå förbi Antons mormor för vi har gjort några förstoringar till henne på lilla Li :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0