Min dag idag!

Publicerat: 2011-06-14 Kl: 13:04:16 | I kategori: Allmänt


Idag fyller jag 24 år ! Helt otroligt! Kommer ihåg när man fyllde 18 och livet började på riktigt, trodde jag! Helt fel ute kan jag säga, livet för mig hade nog inte ens börjat på rikitgt innan jag fick Li! Det är verkligen Anton & Li som lyser upp min tillvaro och i morse fick jag mig en riktigt lång sovmorgon och present på sängen! Vaknade av pussar från älsklingen 8:45! Shiit tänkte jag och frågade om Li redan var vaken, "nej hon sover" fan har du kollat så hon andas utrast jag! Jag trodde hon gått och dött för mig!... Sovit till 8:45 har aldrig hänt! Men när jag ropade på henne från min säng så vaknade hon! Lyckligare än någonsin och fick komma till mamma och pappa i sängen :)

Fick ett presentkort på valfri behandling av älskling, kan ja välja vad ja vill om ja vill ha massage, ansiktsbehandling, spa massage, frans & brynfärgning osv. allt i naturlig, ekologisk anda tydligen! :) Ska bli spännande, ska se till att boka så fort som möjligt! :)



Inväntar också ett blombud tydligen! Jag tycker sånt är så spännande att se vem det är ifrån! Vem kan det vara som skickar blommor med bud till mig ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0