Värmdöbebis fika!

Publicerat: 2011-06-16 Kl: 19:10:00 | I kategori: Allmänt


Dirket efter vistelsen på barnsjukhuset åkte jag ner till hamnen igen för att möta upp mina värmdömammor! :) Är så sjukt roligt att vi träffats och försöker hålla upp träffarna, det är så roligt att vi alla är i samma sits och tid. Blev en jos på dellan och lite senare en kula chokladglass... jag vet att jag inte borde, men ibland måste man unna sig något!

Blev en hel del skrik mellan mat, blöjbyten och fika :) Men det är lika bra de vänjer sig för har en känsla av att Dellan kommer vara vårat hak i sommar! :) Perfekt för alla mammor och barnvagnar att sitta där ute :) Mys!









Så glad att jag träffat alla dessa fina människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0