BVC besök igen!

Publicerat: 2011-03-23 Kl: 18:27:53 | I kategori: Allmänt


Känns som vi har klippkort på bvc, där hela tiden!
Viktuppgången går inte alls så bra som vi vill utan sen i fredags hade hon endast lagt på sig 30g! Vilket är lite för lite. Bm säger att hon får jobba extra mycket nu eftersom hon fortfarandre är lite gul och sen har hon ju haft en liten jobbig start på livet. Men sålänge hon ändå går upp och inte ner så är vi nöjda. Vi bestämde oss för att ge henne lite ersättning, ca 30ml 3ggr per dag för att se som något händer. Detta ska vi ge innan jag tar henne till bröstet, för att försäkra oss om att hon får i sig det. Tycker det ändå känns lite jobbigt, eftersom jag har ju mjölk! Mycket också skulle jag vilja säga, för varje gång hon ammat och drar bort munnen så har hon ju mjölk överallt i ansiktet och det läcker ifrån tuttarna. Men som sagt, kanske bara har minimjölk ;)

Vi får helt enkelt hoppas att detta hjälper henne igång på traven ordentligt så det händer något snart.
Hon vägde idag 3260g. Inte ens i närheten av sin födelsevikt som var 3510g. Så vi har en liten bit kvar tills vi är där, men på måndag nästa vecka hoppas jag att hon iaf är på 3300 någonting. Vore ganska skönt, vill att det gula försvinner och att hon går upp i vikt! Men hon har ju ändå dragit iväg på längden, så vi vet ju att hon mår bra för hon är pigg, vaken och har humöret kvar så det är vi inte oroliga för! Min lilla lilla tjej!


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0