God morgon!

Publicerat: 2011-03-24 Kl: 10:03:57 | I kategori: Allmänt


Natten har varit perfekt som vanligt! Hon vaknar när hon ska och äter, duktiga tjej! Hon tog för övrigt nappflaskan på en gång utan grin, vi blev faktiskt förvånade eftersom hon totalvägrar napp.. Hon suger på fingrarna istället!
3 gånger har vi gett henne ersättning nu och sen direkt till bröstet. Funkar utmärkt! Blir lite inspirerad eftersom det är så jäkla smidigt! inte hålla på å fram med bröstet i tid och otid. Men samtidigt finns det inget som klår närheten av att ha mitt barn vid bröstet och se henne äta och somna.

När vi koppade henne på bb så kräktes hon nästan direkt efter vi gett henne ersättningen. Tycker de går bättre nu, på bb körde vi semper men testade Nan nu, mkt bättre!
vs:D

Idag har vi badat lite och hunnit med och solat i 40 minuter sen kom ett stort moln och så blev Li lite grinig :P
Nu äter hon för fullt medans jag skriver. Det funkar de med i värsta fall :) Snart kommer pappa hem, dags för att hitta på något idag! Tråkigt att inte Tex kan följa på långpromenaderna...

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi kör också på NAN, tycker att den är bättre än baby sempen!



Märker du någon skillnad på Li? Melvin är mättare och mycket nöjdare längre stunder med ersättning, men min mjölk var nog ganska tunn..

2011-03-24 @ 11:06:08
URL: http://emmahoel.blogspot.com
Postat av: Jennifer

ja den är toppen!

Ja jag tycker nog att jag gör det, fast samtidigt inte, hon sover lika länge ändå. kanske inbillning för jag hoppas så innerligt att hon går upp tills nästa vecka. Vi får se! :)

Hur ofta äter han ersättning och hur mkt på en å samma gång?

2011-03-24 @ 11:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0