Hundsim!

Publicerat: 2011-03-29 Kl: 13:19:43 | I kategori: Djuren


Nu har ja äntligen bokat en simtid till Texas för hans korsband. Lördag vid halv 1 ska han ner i poolen och simma,.. Lycka till säger jag eftersom jag har en hund som knappt kan simma, men spännande ska det bli! Han har simmat förut i bålsta så han vet vad det är som gäller. Synd bara att det är sånna fruktansvärda priser.. :/ Helt otroligt!
20ggr för 5300:- inte billigt direkt, men hjälper det att han blir frisk så är jag nöjd! Sen i sommar så får han simma i sjön med husse, det ska jag se till! För det är ju ingen hund som simmar av sig själv direkt, står hellre på strandkanten och hoppas personerna simmar in till honom istället.


"hjälp ja kommer döö!"


Texas när han simmade i Bålsta, då enbart för att få upp konditionen.


Han kunde inte simma för 4 år sedan heller....
Här skrattade jag nästan så jag själv sjönk!

Ska bli spännande på lördag! Nya bilder kommer ! :D

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahaha.. Nala som lärde honom så bra!!

2011-03-29 @ 20:35:57
URL: http://liinn13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0