Promenad och present!

Publicerat: 2011-03-30 Kl: 14:02:43 | I kategori: Allmänt


Nu ska ni få höra något roligt! När jag och Anton låg inne på bb så träffade vi ett par som hade fått en liten son bara 2 dagar efter oss. Vi pratade vid fika/matstunderna sen så åkte man ju hem och mer än så blev det inte. MEN när Anton var ute med Texas efter att vi kommit hem berättade han att han sett "knut olle" här uppe på bergmossen där vi bor. Kunde det vara möjligt att vi bor på samma ställe? Jajemänn det gör vi! Träffade på Elin som Olles mamma heter under en promenad förra veckan och vi bytte nummer och idag tog vi en promenad med de små! Fan vad skojj! Tänk vad liten världen är egentligen när det sen visar sig att vi har en gemensam bekant också, haha
Så idag har vi gått på promenad till Mölnvik och pratat massor och det är så roligt att träffa en tjej som är som jag! I morgon ska vi köra en till promenad, ska bli så kul! Träffa någon som är på samma nivå i livet, toppendag!


Hämtade även ut ett paket som min älskade vän Jennifer skickat till Li! Åhh vad söt du är gumman!
Kläder att växa i och ett supergullig kort ifrån "moster" :) Tack så jättemycket !!

Nu sitter Li i babysittern här brevid mig och jollrar för fullt, hon låter som en liten fågel som piper till blandat med en liten skrikmås :) Mammas fina hjärta! Helt otroligt att hon är så vacker... Våran lilla tjej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0