Solning på gång!

Publicerat: 2011-03-22 Kl: 14:49:30 | I kategori: Allmänt


Idag har vi fått premiärsuttit i babysittern! På köksbordet dessutom, nu ska vi försöka sola bort det gula! I början var det inte alls roligt att sitta där, men efter ett tag så verkade hon ändå ganska nöjd! Skönt att sola lite, skulle verkligen jag också behöva göra! Är så vit så jag nästan är genomskinlig! :(


Mammas lilla flicka!

Idag efter promenaden har jag börjat fylla i Li´s bok som handlar om hennes första år, vilket jag tycker är jätteroligt att ha kvar så man vet hur allt gick till från första stund! Så det har vi pysslat med idag!


Så roligt att fylla i alla dessa saker i boken, ska försöka piffa till den lite med lite blommor och andra scrapgrejjer så det blir lite mer personligt. Sedan ska ju såklart alla kort in också! :)

Kommentarer
Postat av: Jessie

Vad härligt det ser ut att sitta i solen :)

2011-03-22 @ 15:21:09
URL: http://sarakechi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0