Bilåkning nackkudde?

Publicerat: 2011-05-17 Kl: 15:22:11 | I kategori: Allmänt


Har en fråga,.. När vi åkte från Borlänge förra gången så hängde Li med huvudet jättemycket, såg absolut inte skönt ut! Kom att tänka på en sån här nackkudde som jag vet att barn kan ha som stöd för att luta huvudet mot. Hon sitter jättebra i sin bilstol, men gillar inte att hon sitter så konstigt med huvudet framåtlutad.. Hoppas ni förstår hur jag menar. Kommer åka rätt mkt bil i sommar så vill gärna försöka hitta en lösning utan att behöva muddra upp med tröjor osv.

Är det någon som har något förslag på vart jag kan hitta dessa, eller om ni har hittat en bra modell ni gillar?


Kommentarer
Postat av: Ida Gunnteg

Jag har en sådan till min lilla kille & tycker att den fyller sin funktion bra. Köpte den på babyproffset. Lycka till med kudden :)

2011-05-18 @ 06:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0