Måndag med jobb och shopping!

Publicerat: 2011-05-30 Kl: 23:00:38 | I kategori: Allmänt


Jobbade som vanligt idag och det gick kalas! Hann med att beställa lite eftersom det saknades lite varor. Toppen! Älskar att kunna göra såhär, känns så bra! Sparar dagar samtidigt som jag kan få in lite extra pengar :)

Efter jobbet så åkte jag och Elin in till Nacka Forum och kikade runt lite, hittade några fynd!

En supersöt jeansjacka på cubus för 99:-! Dock lite stor, men till sommaren så har hon vuxit i den!

2 supersöta bodysar till sommaren för 100:- på Cubus
Sen passade jag på att handla lite från mitt favoritmärke Newbie, dock lite tråkiga färger de har men jag gillar kläderna så hade jag även en rabbattcheck så jag passade på som sagt!

Nu har jag nyss betalat räkningarna och ska slänga mig i soffan med min man!
Li sover efter ett bad och mat, min vackra bebis! Kan inte sluta titta mig mätt på henne, ibland när hon sover önskar jag att hon vaknade så jag får kramas lite med henne,.. men får vänta till 6 tiden i morgon så får jag snusa lite på henne igen, nu får jag snusa på kärleken istället! :)


Nybadad! Här ser hon dock väldigt röhårig ut.... ? vad hände?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0