Mentaltest!

Publicerat: 2011-05-26 Kl: 12:48:00 | I kategori: Allmänt


Ja nu jäklar gäller det! Just nu sitter vi påväg upp till Dalarna för att vi ska gå ett MH på söndag i Gagnef!
Äntligen ska det göras och jag är super nervös! Gaston är en supertrevlig hund och världens underbaraste, dock är han lite nervös i vissa situationer, och nu kanske det är ännu värre när Texas inte längre finns vid hans sida. Jag hoppas han kommer att se det hela som en lek och vara i sin bästa form där han ska vara. Jag ser framför mig exakt hur han kommer att göra så ska bli spännande att se hur det kommer gå.

När jag gick Texas mh så kände jag likadant att jag visste minsann hur det skulle gå och vilka moment han skulle "klara av" osv. men kan säga såhär i efterhand när jag hade gått det att det var inte ens i närheten av vad jag trodde att han skulle göra. Dock skötte han sig utmärkt och gjorde ett jättebra mh. Även fast han drog gärnet vid dumpen och lämnade matte i skogen kom han snabbt tillbaka och var nyfiken på vad det var för något!

Ska bli riktigt spännande! Dock åker jag upp själv idag för att på fredag ska vi träna lite med Tina och dels för att jag inte orkar åka upp och ner samma dag med Li. Behöver att någon har hand om henne när jag går testet.
Så håll alla tummar och tassar att Gaston gör ett utmärkt mh och visar att han är den hund han är!


Spökerna kan ju vara sjukt läskiga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0