Vardagen tar vid, men det är ändå tomt här hemma...

Publicerat: 2011-05-04 Kl: 09:37:59 | I kategori: Allmänt


Dagarna rullar på och det känns inte som jag har varit hemma i över 2 månader,.. Tiden går fort som folk säger och snart börjar säkert pyret att krypa! Alla säger till mig att de inte kommer ihåg när de var så små, och jag börjar snart förstå dem. Kollade på bilder från Li när hon föddes och som sagt, 2kg + och nästan 10cm på längden gör ju en bit i famnen! Min lilla sötnos! Får hoppas det inte går alltför fort!

Jag kommer även att börja gå in och jobba 4 timmar på några måndagar! Ska bli kul att få komma tillbaka lite smått! Ut och göra något själv, även om jag helst av allt är med min lilla flicka så är det bra om man kan komma ut lite själv också. Samtidigt som jag då kan plocka ut färre dagar och dryga ut min föräldraledighet. Toppen tycker jag! Tänkte ta ut 5 dagar av 7, så får se hur vi klarar oss på det. Men vi får helt enkelt vara ekonomiska av oss!

Det är tomt här hemma utan min vackra vän... Tänker på honom konstant, men känner ändå att vi gjort rätt val.Han har det bättre där han är nu, där han kan springa runt som han vill och busa för fullt. Men det gör fortfarande ont och jag saknar honom så det gör int i hjärtat... Önskar allt bara kunde vara en dröm som jag snart vaknar ur.

Till helgen åker vi hem till borlänge och hämtar hem Gaston! Ska bli så skönt att få hem honom, även om han har haft det toppen hos Daniel som tagit hand om honom. Ska det bli skönt att få börja vårat liv tillsammans på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Monica Wadström Crone

Va vacker han är.kom ut någon gång och hälsa på när jag inte har hund.Du kan prova vibbplattan med Gaston.

Tyvärr saknar man den man älskar (tänker nu på hund)det är nog värre med hund en människa och det tar sådan tid . Att sår i hjärtat tar så lång tid.

Jättekram till ER

2011-05-09 @ 22:01:43
URL: http://www.nicawad-monica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0