30 års kalas!

Publicerat: 2011-11-27 Kl: 19:44:27 | I kategori: Allmänt


Anton fyller egentligen 30 år i morgon, men vi firade idag så alla kunde vara med. Trevligt med folk och goda bak jag hade gjort. Med undantag för tårtan (enligt mig själv iaf) smakade alldeles för mkt AfterEight för min smak. Absolut ingen favorit... Fick vääldigt fina kommentarer om mina kärleksmums iaf! ;) Det bjöds på kokostoppar, pepparkakor, glögg, lussebullar & tårta.


Fika!

Li åkte för övrigt runt hos alla i släkten, med glädje! Vårat lille charmtroll!


Li & kusin Tobbe


Faster Jenny


Mange och Li


Li & Farfar!


Supertjusiga gammelmormor Hilda!


Undrar om någon ser?


<3




Sen kom även Olle med familj och grattade pappa!


Li & Elin


Inte bara pappa som fick en present! Li fick av Olle :)


Olle & Elin


Tårta!


Mamma fick en puss hon också!


Pappa öppnar paket!


Mamma & Li!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0