Födelsedagstårta!

Publicerat: 2011-11-27 Kl: 10:27:41 | I kategori: Tårtbakning


Igår kväll gjorde jag Antons födelsedagstårta. Jag hade i mitt huvud bestämt hur den skulle se ut. Röd, gul och svart utan någon dekorkant. Men eftersom jag la på fondanten helt snett så halva tårtan var avklädd fick jag snabbt dra av täcket och lägga om det, vilket resulterade i att en bit av spacklet och botten följde med och gjorde tårtan bubblig. Försökte smoota ut och göra den så jämn och kunde, men det fattades en bit runt ena kanten. Skitbesviken men inget att göra åt. Hur som helst så ska den ändå ätas upp! Men jag harar när det är knöligt och bubbligt. Ja man ska väl misslyckas någon gång också! ...






Tårtan innehöll AfterEight fluff & Päron mousse

Kommentarer
Postat av: Rita

Rolig o fin tårta! Grattis Anton!

2011-11-27 @ 20:00:18
Postat av: Mimmi

Superfin tårta, du är såå duktig. Ha detbra kram Mimmi

2011-11-27 @ 20:57:31
URL: http://hemmetarminvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0