Foder kurs!

Publicerat: 2011-11-12 Kl: 08:30:00 | I kategori: Allmänt


Just nu sitter jag på bussen in till Hasselbacken för jag ska gå på foderkurs. Kursen är indelad i 2 delar och första delen gick jag tillsammans med min kollega Sofia innan jag fick Li. När del 2 kom så hade Li precis fötts och det var inte läge att åka på kurs då. Men nu i dag ska jag äntligen få komplettera foderkursen med sista delen! Ska bli skoj och jag behöver verkligen lite uppfräsning med alla foder, man glömmer lätt de nya fodren när jag varit borta. Hoppas såklart på god mat också, brukar ju alltid vara kanon mat när man är på kurs, i bästa fall! ;)

Nu ska jag snart kliva av på Djurgårn för att sätta mig i skolbänken ett par timmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0