Hallon!

Publicerat: 2011-11-24 Kl: 16:18:37 | I kategori: Allmänt


Mumsiga hallon som mamma och pappa plockade i somras hos gammelmormor Viola! Har haft dem som fyllning till tårtorna men självklart ska Li få äta upp dem! Finns ju mer att köpa i affären. Hon älskar hallon och mumsar på utav bara den! Fic lite extra gott till mellis idag efter leverpastejjmackan! Har även kommit på att hon inte är så sugen på att dricka ur sin "spillfria" pipmugg. Men om man ger henne ett glas istället går de bättre. Växer upp lite för fort nu tycker jag...

















Min vackra lilla tjej! Kan inte sluta titta mig mätt på henne. Jag kan inte förstå att jag & Anton har gjort något så fint och vackert som denna lilla varelse, det är helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0