Julgardiner och plock!

Publicerat: 2011-11-18 Kl: 19:03:38 | I kategori: Allmänt


Ja nu är gardinstänger och julgardiner upphängda! Hittade jättefina julröda gardiner på dollarstore för 50:- st. Blev jättefint i fönstren. Sen till våren byter vi ut dem mot lite ljusare gardiner :) Kraffs i skåpen, toaletten i ordning och gardiner i sovrummet åt pappa. Anton har varit så duktig att sätta insynsskydd på fönstren så nu kan han röra sig utan att alla grannar ser honom. Sen har vi även varit på Jysk och beställt en soffa åt pappa. Hoppas den blir bra, den var förvånansvärt skön att sitta i, annars skulle jag nog vara lite osäker på soffor från Jysk.. men det blir nog bra. En matta och ett soffbord får vi försöka hitta och sen skulle jag vilja att han köpte ett nytt matbord. Dags för lite nytt, men det kommer när det kommer.
Li har varit med mormor heela dagen och hon är så duktig! Min lilla tjej är så snäll och hon har sina egna rutiner så mormor tycker hon är så lättsam. Men så fort jag kommer hem blir det gnäll ;) Då är det BARA mamma som gäller.. Hon håller koll så jag inte lämnar rummet igen utan henne! Just nu sitter pappa och Li och myser i soffan. Lite gnäll och det är nog dags att slänga på henne pyjamasen så hon är redo för sängen! Men lite puss å kärlek ska det bli innan! Hon kommer inte undan varken mamma, pappa eller mormor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0