Tårtbeställningar

Publicerat: 2011-11-20 Kl: 19:17:00 | I kategori: Tårtbakning


Har fått lite förfrågningar över både mailen, facebook och bloggen av personer som vill beställa tårtor av mig, kul! Det är som sagt en hobby som jag har låtit växa fram och självklart om jag kan/hinner så hjälper jag gärna till om du vill ha en tårta till dig själv eller någon du känner! För mer info skicka iväg ett mail,
[email protected] eller skriva en kommentar i bloggen!


Fler tårtor hittar ni under kategorin Tårtbakning


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Hej, vad fin bebisen I änglavingarna är. Kan man beställa en sån av dig? Kan du skicka den, jag bor I skåne. Vad kostar en sådan då? Mvh Ann-Sofi

Svar: Åh hej Ann-Sofi, förlåt för ett sånt sent svar!Jag har inte varit aktiv alls på länge och jag hoppas du fick hjälp av någon att göra dessa ! Mvh Jennifer
Jennifer

2013-09-01 @ 16:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0