Träffat systerdotter :)

Publicerat: 2011-11-01 Kl: 16:09:20 | I kategori: Allmänt


Idag åkte vi för att äntligen få träffa min lilla systerdotter Lo :) Har inte varit dit innan för Li har varit hostig och snorig men idag åkte vi äntligen dit! :) Gud så liiiten hon var! Kommer inte ihåg att de har varit sådär små! Det är helt otroligt, men Li har ju varit sådär liten hon med.. men man glömmer så lätt! Li såg ut som en jätte brevid Lo.

När vi kom hem tog vi oss ut på promenad då Marie hörde av sig, så möttes vi upp på en promenad! Trevligt! Så skönt att bara kunna träffas sådär ibland, kul att inte gå promenader själv! :) Gaston följde såklart med och jag kan lova att alla tikar i området löper! haha, min lilla kille!

Efter en liten powernap och mys blev det mat och bad! Det är lite roligare nu då tutan kan sitta på stjärten själv i badet! Jag sitter såklart brevid, men nu kan hon plaska och busa som hon vill utan att jag måste hålla i henne.








Massa bus och plask! Nu sover hon i sin säng och nu är det pappa och mammamys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0