Dagens tips: Bilbarnsstolar från IF !

Publicerat: 2011-10-19 Kl: 16:03:00 | I kategori: Dagens tips!


Dagens tips: Bilbarnsstolar från IF !

I förrgår ringde jag och beställde en bilbarnstol ifrån IF försäkringar. De har ett kanonerbjudande där man som kund har möjlighet att hyra bilbarnsstolar under hela bilbarnstolsperioden. Det finns 3 olika stolar som man enkelt byter till i samma takt som bebis växer! Toppen tycker jag då det är viktigt att man har säkra stolar. IF använder sig av märket BeSafe och håller absolut högsta kvalitet när gäller säkerhet, komfort och design. BeSafe-stolarna har fått flera utmärkelser och blivit utvalda till bäst i test. Så det känns som ett bra kap! Dessutom tjänar du på att hyra dessa stolar jämfört med att gå att köpa dem i butiken. Eftersom rådet är att man aldrig ska köpa begagnade bilbarnsstolar så är detta ett perfekt sätt att göra!

Så här enkelt fungerar hyrpaketet:

  • Beställa bilbarnstolen här. Den skickas till dig inom några dagar utan extra kostnad.
  • Du får en ny stol om din bil råkar ut för en trafikolycka, även om stolen ser oskadd ut.
  • Blir stolen stulen skickar vi en ny.
  • Du betalar 89 kronor/månad i hyra. Fördelen med vårt hyrpaket är att totalkostnaden blir betydligt lägre än om du skulle köpa stolarna i butik.
  • Efter hyresperioden får du behålla den sista stolen.

Hur bra är inte detta? Hade jag vetat att detta fanns innan vi köpte vår första stol hade jag gjort det. Perfekt!

Nu plingade det i min telefon och stolen finns att hämta på Ica! Ringde i måndags och idag onsdag är den framme! Det kallar jag snabb leverans! Blir att åka med den stolen till Göteborg! Skööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0