Fetaostbiffar & köttfärssås!

Publicerat: 2011-10-06 Kl: 15:07:00 | I kategori: Allmänt


Idag har vi inte gjort många knop, ändå är jag trött nu! :) Jag & mamma åkte ens snabbis till affären och handlade så vi kunde göra lite lunch. Jag gjorde fetaostbiffar, sallad och sås. Mamma fick även ett par potatisar, men jag försöker undvika lite kolhydrater iaf, lika gott ändå! :) Mums! Passade på att fixa ihop lite köttfärssås till tutan också, gjorde som förra gången fast körde utan rotsellerin, och en skvätt grädda istället! Mycket godare! Mums! Fick ett "mmmm" också, då vet man att man har lyckats ;)

Nu efter matlagning, disk, städning och bebismat nerpackat i påsar och in i frysen är jag helt slut! .. Lillan åt en stor portion, sen somnade hon.. så hon ligger i sitt gym och sover nu.. Jag tänte också slänga mig på soffan å duna lite :) Älskling jobbar kväll ikväll å mamma åkte och träffade sin syster en sväng. Så får se när hon tänkte återvända hem hit sen, under tiden vilar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0