Fika på Delselius :)

Publicerat: 2011-10-07 Kl: 15:57:15 | I kategori: Allmänt


Idag efter jobbet har jag mött upp Marie och Tilde för en promenad nere vid hamnen. Tyvärr så började det regna så vi skyndade oss tillbaka men kom på att det var nog smidigast att fika på Dellan i Gurraberg centrum istället för i tornhuset. Kommer ju inte ens in med vagnen.. Kanske är deras affärsidé att inte ta in mammor med barnvagnar, heller inte rullstolbundna eller folk med rullator. Men vi knatade bort till centrum och tog en fika och pratade lite. När Li såg Tilde så sken hon upp och pratade för fullt, hon älskar verkligen andra barn!



Nu är vi hemma på mossen igen och ikväll blir det en tjejjkväll då pappa jobbar.. Får försöka hitta på något bus! Jag har massor jag borde göra..

* Måla gardinstångar
* Måla en trästol
*Måla en vagga
* Skicka efter kort
* Beställa canvastavlor
* Fixa med hennes babybok
* Scrappa ett album
* Göra i ordning hennes rum
* Tårtbakning

Finns verkligen HUR mycket som helst att göra.. vet bara inte riktigt när jag ska börja och hur.. Lusten försvinner så fort jag tänker på allt jag ska göra, så slutar det oftast med att vi bara sitter och myser i soffan :) Får försöka hinna med några av punkterna innan onsdag nästa vecka då vi åker till Göteborg för jag ska gå kurs! :) Vi ska bo på hotell och käka hotellfrukost! Mums! Sjudomslära Speciell heter kursen och jag tror att det kommer bli hur intressant som helst! Eller jag hoppas det iaf :) Sen får vi hoppas på mysiga kvällar tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0