Frukost!

Publicerat: 2011-10-06 Kl: 09:51:00 | I kategori: Allmänt


I morse vaknade jag till en sjungande Li i sin säng vid 6... Låg kvar i min säng och hon pratade, högre och högre! Tillslut pratade hon så högt så jag blev tvungen att hämta henne. La henne i vår säng då jag brukar amma henne en stund så vi slipper gå upp på en gång. Funkade en liten stund, sen övade hon stämbanden så alla i huset vaknade! :) Väl uppe käkade vi frukost och Li slukade en tallrik med gröt. Hon älskar nestlés äppelgröt, den funkar perfekt! Brukar ge henne lite fruktpuré efteråt för att det ska bli lite smarrigt! Hon är så duktig på att äta!







Eftersom hon brukar sova en liten stund efter att jag har ammat henne brukar vi gå upp vid 8 tiden. Men nu var hon så grinig så hon fick lägga sig en sväng och slocknade direkt. Får se hur länge min lilla tjejj tänkte sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0