Härliga måndag!

Publicerat: 2011-10-24 Kl: 14:09:46 | I kategori: Allmänt


Idag var det jobb på schemat 8-12 :) ! Fanns lite att göra idag, fick iväg mina beställningar, fyllde på skåpen, pysslade lite. Dock ingen röntgen innan jag gick hem, men får bli nästa gång! :)

Käkat lunch med liten här hemma för ett tag sedan och så har hon ålat lite på golvet. Jag sitter och googlar inspiration på barnrum. Känner att det är dags att hon får flytta in i sitt rum snart och börja sova där. Nu ammar jag henne inte längre och då är det dags att hon får sitt eget rum. Måste bara fixa i ordning så det blir lite hemtrevligt :) Nu sitter hon i sitt babygym och suger på en visp!







Börjar bli lite kinkig så det är nog god tid att gå ut på en promenad med yrvädret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0