Kurs i sjukdomslära

Publicerat: 2011-10-13 Kl: 18:33:29 | I kategori: Allmänt


Natten har gått bra! Dock vaknade Li klockan 3 inatt och vi lätt henne ligga å prata å tillslut blev hon skitsur å började gråta. Fick lov att plocka upp henne och hoppades att hon skulle somna om jag ammade henne. Men det gjorde hon inte.. hon har typ slutat att somna när jag ammar henne nuförtiden. Kan kanske bero på att det börjar ta slut och inte finns så mkt kvar? Vi gav henne en flaska och så somnade hon om vid 4 tiden och Anton bar över henne till sin säng. Nägon som har något tips på vad man ska göra? Eller varför de vaknar? ,... Får hoppas på att detta är någon fas som hon går igenom som det står i boken. Men man vet ju aldrig,.. Får se hur det går inatt. Dock somnade jag vid 21:30 igår, så jag var rätt utvilad vid 3 tiden ändå! Men vi sov vidare till 8 efter att hon somnat om. Skönt! Men har ni idéer eller vet varför sä är jag tacksam för svar!

Frukostbuffen var helt ok! Hade hoppats på mer, men jag vet inte. Har typ bott på hotell 1 gång och det var med jobbet för snart 2 år sedan då vi var på VetaDagarna i Uppsala, så jag har inte så mkt att jämföra med!



Li käkade gröt som vi hade med oss och fick några rån att pilla med. Päron i små bitar var ingen höjdare.. hon bara smäller ner handflatan i bordet och sprätter iväg de som ligger framför henne... Annars stoppar hon ju allt i munnen! :) Sen efter lunchen träffade jag på Camilla och Emelie som jag har jobbat med på Väsby! Kul! Vi satte oss tillsammans på kursen så det var kul! Kursen är kanon och det kommer flera saker som mán har lömt bort och vissa saker man inte kunde. Man inser nu att det är så mkt, mkt mer man ska kunna än vád man kan inför provet! Helt otroligt.. Men men,.. hoppas jag kommer klara av provet när jag väl bestämmer mig för att skriva.



Nu har jag varit med pappa & Li på rummet i snart 2 timmar! Kan säga att jag började sakna henne så fruktansvärt mkt, sprang tillbaka till rummet efter dagens avslut! Så nu har vi legat och pussat och kramat på varandra för snart ska jag springa iväg igen till middagen. Vi får se när den är slut om lillsmurfan sover när jag kommer tillbaka! ... Pappa & Li har gått! till Nordstan idag fram och tillbaka, ... 1,5 timme tog det enkel resa! Li har varit superduktig och skött sig. Dock har hon käkat lite dåligt idag, men kan ju vara för att hon är bortrest. Men det går ju ingen nöd på vår lilla tjej! Nu ligger de i sängen och myser! Ska hoppa ner en sväng jag också innan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0