Morgonpromenad!

Publicerat: 2011-10-19 Kl: 10:51:49 | I kategori: Allmänt


Inatt har tutan hostat så hon vaknat.. Hon grät och ville absolut inte ha flaskan,.. Fick lov att plocka upp henne och trösta henne så hon somnade, men så när jag skulle lägga ner henne så vaknade hon till och tillslut fick hon sova brevid pappa och mamma :) Hon har en hosta som kommer när hon sover,.. ? Skit konstigt,.. Hon hostade inget under gårdagen, men nu i morse hostade hon lite, och nu när hon ska till att somna hostar hon. :(

Tog en promenad i det kalla höstrusket till badet. Gjorde ett återköp på babysimmet eftersom vi inte kan gå nu heller. Det är ju fortfarande ett litet öppet sår så vill inte ta några risker. Får gå själva senare, nu känns det ändå som att det lite är förbi på något vis. Vi får helt enkelt bada hemma så länge! Nu sover hon i vagnen ute på balkongen. Väl omstoppad i åkpåse och sin jacka. Under hela hennes tid så har vi aldrig varit sånna som springer in och tittar titt som tätt ifall hon andas osv. men nu blir jag lite osäker så hon inte fryser. Men hon är varm och go, så det borde inte vara några problem. De sover ju oftast bäst utomhus också, men tänkte på hostan...

Sitter för övrigt och pysslar lite med kursmaterialet som jag fick ifrån kursen. Var lite frågor med i kompendiumet som jag skriver rent. Lär mig så mkt fortare och lättare om jag skriver sakerna själv. Funkar perfekt för mig! Även satt in kursintyget i min pärm där jag nu samlar alla mina intyg så jag inte tappar bort något. Smart av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0