Tårtbaknings idéer!

Publicerat: 2011-10-06 Kl: 18:33:53 | I kategori: Tårtbakning


Sitter och tänker på en ny tårta,.. är så baksugen så jag vet inte vad! :) Dags att fixa en tårta snart! Om jag har tur så kan mina mamma vänner komma över på tisdag så ungarna kan leka, då kanske jag ska bjuda på en tårta! Hur kul vore inte de? :) En värmdö bebisar tårta.. går att spinna vidare på helt enkelt! :)



Har fortfarande några av de senaste inöpet som jag fortfarande inte har provat... så kanske får jag användning för det då. Vi får se först om några nappar på betet jag lagt ut ifall några kan komma, annars är det lite väl tråkigt att göra en tårta om inga kommer :) Annars får jag väl bjuda några andra i huset på lite tårta! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vill du ha tårtbeställningar kanske? H fyller ju år snart, det e iof lite långt att åka och hämta dom, annars hade jag nog anställt dig för en 8 års tårta! :)

2011-10-06 @ 18:52:01
Postat av: Jennifer

Såklart han ska ha en tårta! :) Det tar inte så superlång tid över vaxholm, du får göra som du vill :) Jag finns här för er iaf! :)

<3

2011-10-07 @ 15:48:06
Postat av: Frida

Jag kommer tyvärr ha häcken full, och det känns ju lite som om jag vill träffa dig oxå inte bara hetsa och hämta en tårta! Vi får ta det en annan födelsedag!

2011-10-10 @ 18:36:08
Postat av: Jennifer

Jag förstår Frida. :)

2011-10-10 @ 19:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0