Höstfint!

Publicerat: 2011-09-30 Kl: 10:56:41 | I kategori: Allmänt


Idag fick jag det där rycket som jag har väntat på så länge! Medans Li sov en sväng på soffan tog jag tag i städningen på balkongen. Damsög och gjorde fint! Massa äckliga spindlar och hundhår som låg överallt.. blää! Igår var jag och handlade lite ljung och silverekar. De fick fint pryda mina två stora krukor samt balkonglådorna nu till hösten! Såå fint blev det!

Murgrönan fick lite kompisar efter att ha bott där helt själv sen förra hösten, så det var dags nu! Den vackra stenen har jag fått av min vän Emelie i födelsedagspresent en gång i tiden. Nu känns det toppen att det är fint! Planen inför våren/sommaren är att slå trall så det blir extra mysigt samt nya utemöbler. Men vi får se, det är vad vi vill iaf :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0