Lekpark med kusinerna!

Publicerat: 2011-09-22 Kl: 22:07:00 | I kategori: Allmänt


Idag fick jag äran att vara moster på heltid! Skulle passa Ian en stund på eftermiddagen så jag & Li åkte dit efter jobbet. Vi hämtade Ian på dagiset vid 3 tiden så då fick jag även passa på att träna dagismiljö! Haha, det är nog inte så hemskt på dagis ändå! Ungarna verkar ha buskul och massa att göra!

Vi tog en promenad till en lekpark som jag tror de kallade för indianparken? :) Verkligen en superfin park för barn i alla åldrar! Första gången jag sett gungor för mindre barn!









Li har verkligen någon att se upp till när hon blir stor! Han vinkade och pratade med henne och hon tyckte han var superrolig! Underbara barn!

Har iaf lärt mig något nytt idag! Jag trodde man åkte rutschkana på annat vis men ungarna i parken visade att man åker på mage med fötterna före!


Alla sätt är bra utom dom dåliga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0