Måndag igen!

Publicerat: 2011-09-12 Kl: 19:36:07 | I kategori: Allmänt


Idag har jag jobbat igen som vanligt :) Hade även fått brev att jag kommit med på två utbildningar som jag anmält mig till, röntgenteknik & sjukdomslära speciell! Ska bli sjuk roligt att få lära mig mer och jag lär mig verkligen så mkt när jag får lyssna och skriva vad folk säger. Funkar verkligen perfekt! :) Det blir två resor ner till Göteborg på kort tid och första kurstillfället ska vi bo på hotel och andra sover vi hos en barndomsvän! Perfekt! Anton & Li följer med, annars hade jag aldrig klarat mig utan Li så pass länge, så det är toppen! De får strosa runt inne i stan under dagen så möter jag upp dem efter kursen.

Kommer ihåg när jag var på anestesiologi kursen, var sååå trött efter en heldag i skolbänken! Fan man kommer verkligen inte ihåg hur jobbigt det är att sitta ner och lyssna en hel dag. Hoppas på lika god mat som det var i Novapark!



För övrigt har vi inte gjort så mkt idag, tog en promenad här på eftermiddagen med Li & Gaston. Blev en vända ner till Mölnvik och på jakt efter en liten jacka som hon skulle kunna ha nu när det blir lite kallt. Hon har ju bara tröjjor, så tänkte det kunde vara bra med en liten varmare jacka nu när hösten smyger sig på :)


Denna blev det nu iaf, köpt på Lindex. Den lär ju funka ett tag innan det blir alldeles för kallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0