Monicas hund & kattmassage, pensionat!

Publicerat: 2011-09-21 Kl: 20:01:16 | I kategori: Allmänt


Idag tog vi färjan över Vaxholm för att åka och hälsa på min gamla arbetskollega Monica! Hon bor i Frösunda, Vallentuna så det passade perfekt att ta färjan över! Det gäller dock att passa in båda färjorna så man slipper stå och vänta någonstans. Men det flöt på rätt bra idag!

Var supertrevligt att ses igen och prata om livet, barn och hundar! Fick en hemlagad god lunch och Li låg på golvet och lekte under tiden vi käkade. Glada unge!




Pusskalas! Alla vill vara med! :)

Efter mat och prat tog vi oss en promenad bort till hennes torp som hon använder när hon arbetar med hundar & katter. Hon är fysioterapheut och masserar hundar och katter! Idag fick Gaston prova på vibrationsplattan! Han har tydligen stått på den redan när han bodde hos Monica under vår BB tid, men nu fick jag vara med och se.








Gaston fick sig en liten genomkörare av Monica.


Även jag fick mig en kvart på vibbplattan! Dallra gott i fläsket! ;)

Tack Monica för en härlig dag! Får inte dröjja så länge innan vi ses igen!
  • Fysioterapheut Hund Katt och smådjur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0