Underbar dag!

Publicerat: 2011-09-30 Kl: 16:54:48 | I kategori: Allmänt


Idag har jag varit glad! Känt mig lyckligt och tacksam över det jag har runt omkring mig. Vår fina dotter som skänker oss så sjukt mkt kärlek och skratt dagligen. Jag vet ärligt inte vad jag har gjort när jag inte hade henne, vad gick mitt liv ut på? Läskigt egentligen! Men Li & Anton gör mig hel och till den människa jag älskar att vara! Idag tog jag mig en långpromenad ner till hamnen och gick runt i området runt vattnet. Kände mig så glad! Solen lyste och det kom friska vindar och lilltjejjen dunade gott i vagnen! Tog mig tid att sätta mig på en bänk och titta på alla båtar som låg i hamnen och fåglarna som sjöng. Tänk om alla dagar vore såhär. Har sagt det förut, men jag känner att jag trivs här ute på Värmdö, det har blivit mitt hem. Även om jag fortfarande kallar Borlänge mitt hem så ligger Värmdö nära! Grönområden, lugnt och otroligt vackert! Kan egentligen inte bli bättre. Det känns som att jag har hittat hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0