Dålig uppdatering..

Publicerat: 2012-04-19 Kl: 09:23:00 | I kategori: Allmänt


Förlåt för dålig uppdatering. Har varit väldigt mkt annat som har tagit tid, så har knappt varit inne på datorn. Istället har tiden gått till att kolla på Grey´s Anatomy! haha, jag vet.. men det är så himla spännande! Har fått låna säsongerna 1-6 av Emmelie, så har betat av 1+2 är inne på season 3 :D

Natten mot tisdag så blev Li lite dålig, suuuUpersnorig! Hon vaknade vid 22 och var jätteledsen, men somnade tillslut mot mitt bröst. Dock vågade jag inte lägga tillbaka henne i sin säng i sitt rum, utan hon hade så pass svårt att andas att jag var lite orolig! Så fort hon stängde munnen så vaknade hon i all hast och grät. Även med alvedon, snormedicin så var hon så himla tät i näsan. Vilket resulterade i att vi alla sov dåligt den natten. Sen var vi bara hemma på tisdagen, tog det lugnt, kollade på Grey´s ;) Så onsdagsnatten flyttade jag tillbaka sängen till vårt sovrum. Men inatt har hon återigen sovit i sitt rum i sin säng, för snoret har avtagit! Så det är skönt! :)

Idag börjar jag jobba kl 14:30, så det blir ett kvällspass för mig idag. Skönt, då kan jag umgås med Li och Anton hela dagen, tillsammans för en gångs skull! Nu ut på promenad i de fina vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0