Inspiraton!

Publicerat: 2012-04-21 Kl: 14:37:32 | I kategori: Tårtbakning


Idag vid 10 åkte jag till Victoria som delar mitt intresse för tårtbakning/cupcake/modellering! Vi hade bestämt att vi skulle pyssla lite tillsammans, så det var så himla trevligt att träffa en likasinnad!






I skapandet av en ros!


Slutfix!


Tadaaa! En ros i sugarpaste!

Kanske vågar jag mig på bröllopstårtorna i augusti nu! :) Ska bli sjukt spännande!

Gjorde även en orkide, men den är fortfarande på tork, så den får ni se i morgon! Ska även målas, så det ska bli spännande. Funderar på att göra en lilja nu också när jag har inspirationen på topp! :D Vad tycker ni??


Kommentarer
Postat av: Jenny

Påt bara Jenna du är super duktig så det klarar du galant jätte fin!

Kraam

2012-04-21 @ 15:06:42
Postat av: Jennifer

Tack fina Jenny! <3

2012-04-21 @ 15:20:54
Postat av: Marie

Så kul och se er hålla på! Ni e såååå duktiga!!!

2012-04-21 @ 15:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0