Laddar för pysseldag!

Publicerat: 2012-04-27 Kl: 15:17:58 | I kategori: Allmänt


Idag har jag jobbat 8-12, håller på med inventering på jobbet så det är lite mkt just nu! Igår kväll hade vi fullt ös med massa patienter, kul när de händer något! Så igår fick jag jobba så svetten rann! :D

Sitter just nu och har betalat räkningarna, lite roligare då man fick en betydligt bättre lön då jag har gått in och jobbat mer än någonsin det sista året. Ska bli så himla skönt att börja jobba sen på riktigt och Li ska på dagis så man kan få en rutin på det hela, och börja jobba och få en normal vardag.

Håller även på att fixa lite med bilder osv. I morgon ska jag på WeraLenas scrapboOking dag, heeela dagen lång! Ska bli så himla roligt och kunna sitta ner och pyssla lite och skriva klart Li´s födelsebok och klippa å klistra lite fina saker där i. Ska framkalla några bilder så ja har lite att pyssla med tills i morgon. Kommer bli så himla roligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0