Pysseldag med WeraLena!

Publicerat: 2012-04-28 Kl: 22:11:52 | I kategori: Scrapbooking


Idag har jag varit på pysseldag heeeela dagen lång! Från klockan 10-22! Så himla roligt och jag har haft så mycket tankar och idéer! Igår kväll kom jag på att jag ville göra en canvastavla, klä den och pryda den med något fint. Tur jag hade några grejjer hemma,.. eller inte! Så i morse innan kursen så åkte jag in på Brisak och köpte en canvastavla för 25! spänn, såå billigt :) Å platt å fin var den!




Super roligt var det då folk kom in med stora resväskor och stora kartonger med pyssel! Jag har nog aldrig sett så mycket pyssel i hela mitt liv. Kul att träffa likasinnade och bli inspirerad! Har sett så mycket fina saker idag! Folk gjorde, kort, målade, klippte, klistrade, askar mm. Det finns ingenting man inte kan göra! Jag har rätt mycket scrapsaker sedan jag och Malin pysslade. Men när man väl ska göra något så har man ju aldrig just det papperet, eller just det bandet. Men handlade för 134:- vilket är sjukt bra!

Jag gjorde en tavla som är inspirerad av det jag tycker är fint och sen den finaste jag vet!







Denna ska sättas upp på väggen så fort jag vet vart jag vill ha den :)

Trackback
RSS 2.0