Jobb, snor, mat, träning, snor och pyssel!

Publicerat: 2012-08-27 Kl: 21:29:22 | I kategori: Allmänt


Ja det är vad min dag har gått ut på! Jag har jobbat från 7-16, hämtat Li från dagis som var snorig, men allt hade gått bra. Pigg och glad, snorat hade hon gjort men hon är inte ensam om 11an.. 
 
Sen gick vi hem, idag tog det kanske 35 minuter för ja bar henne halva vägen! Har blivit så att vagnen fått stanna hemma dessa dagar då det har regnat för jag vill inte ha våran nya vagn ute i regnet hela dagarna. Då dagis inte har någonstans att ställa vagnarna som är under tak! .. Dåligt tycker jag då det borde vara en självklarhet... Det är verkligen inte långt att gå, bara det att det händer mkt "spännande" på vägen.. 
 
Hem, lagade torsk å äggsås, mumma! Li är så rolig, för nu tar hon pallen, skjuter den mot köksbänken, klättrar upp och ska vara med när vi lagar mat. Hon står där redo med vispen och greppar gärna tag om allt inom räckhåll. Smart är hon också för når hon inte så skjuter hon den närmare eller varför inte klättra upp på bänken?!
 
Livsfarligt
 

Efter mat så åkte jag iväg till gymmet och körde Dance med Emil som för övrigt är den absolut roligaste instruktören! Han är så himla rolig! Man blir helt enkelt glad när han kickar igång timmen! På torsdag är de ShBam, då ska jag stå redo! OM inte halsen strejkar ännu mer,.. känner av den mer och mer,.. inte roligt nu när ja fått upp tempot! Trist om de ska sätta stopp så ja hamnar på botten igen,.. jag som har så svårt att ta mig upp! Nu är det lixom skönt att träna och lätt att komma iväg när man tänker på känslan efteråt! 
 
Efter dusch och nattning av barn så byggde vi äntligen ihop mitt nya projekt! Eller nya å nya, har haft det liggandes ett tag, men nu är de äntligen klart! Jag är så himla nöjd, så otroligt glad och det kommer bli såååå fint! Jag är i extas över att få sätta den i bruk, bara dags att leta efter en madrass! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0